DESPRE STOC
Uneori exista diferente intre stocurile existente in showroom si cele afisate pe site.
Nu ne asumam responsabilitatea pentru eventualele greseli de dactilografiere si vom face tot posibilul sa le remediem in cel mai scurt timp posibil de la depistarea si avizarea lor.
Statusurile stocului:
-"In stoc" - Produsul se livreaza imediat din stoc
-"Stoc limitat" - Mai putin de trei bucati pe stoc
-"Disponibil la comanda" - Contactati-ne pentru a va comunica data aproximativa cand va fi produsul pe stoc
-"In stoc in 24 h" - Produsul nu se afla in showroom-ul nostru si va fi aprovizionat in 24 h, in urma confirmarii comenzii dumneavoastra.
-"Disponibil in curand" - Produsele au fost comandate la furnizor si se afla pe drum
-"Rezervat" - Produs pastrat pentru un client
DESPRE PRETURI
In functie de cantitatea comandata, preturile sunt negociabile.
Pentru anumite categorii de produse, se plateste avans 30 - 50%.
DESPRE COMANDA
Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul "ADAUG IN COS".
Dupa ce ati ales produsele , puteti naviga in continuare prin meniul cu produse si puteti adauga alte produse in cos.
Cand doriti sa expediati comanda apasati butonul din partea de sus a paginii cu cosul de cumparaturi unde puteti vedea toate produsele pe care le-ati pus in cos. Urmati pasii de expediere a comenzii, completand datele de contact si apoi apasati butonul "Expediaza comanda".
Prin expedierea comenzii, cumparatorul confirma ca a luat la cunostinta despre conditiile de vanzare.
DESPRE RETURUL DE PRODUSE
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
Returul de produse poate fi solicitat in termen de 10 zile de la achizitie.
Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de noi.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate .
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului .
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
- Returnarea produselor resigilate
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.
PRODUSE RESIGILATE
Produsele resigilate sunt produse functionale, testate si verificate de catre tehnicienii nostri, ale caror ambalaje au fost deschise, s-au produse care au stat in showroom. Aceste produse pot prezenta mici probleme estetice, cum ar fi urme de atingere sau de utilizare.
Datorita faptului ca produsele au fost resigilate din diverse motive, exista posibilitatea ca pachetul sa nu contina toate accesoriile originale, documentatia, sau parti din ambalajul original. Accesoriile care asigura functionalitatea produsului (ex.: alimentator) sunt prezente intotdeauna.
Date fiind natura acestor produse si reducerile substantiale de pret fata de produsele similare sigilate, garantiile oferite nu acopera aceeasi perioada ca la produsele noi, sigilate. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi ca cele de la produsele sigilate.
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse, contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 30 de zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.
DESPRE MODALITATEA DE PLATA
Puteti alege sa platiti la livrare (ramburs), prin ordin de plata, cu cardul sau prin depunere in conturile dintr-una din bancile cu care lucram - Banca Transilvania.
La pretul produsului se mai adauga costul transportului, posta sau curier.
Plata se paote face cu ordin de plata, cu cardul sau prin depunere la Banca Transilvania.
In functie de modalitatea preferata, veti primi instructiuni suplimentare, daca este cazul.